WHITE BALLROOM GLASSHOUSE PETALING JAYA – PAKEJ PERKAHWINAN LENGKAP 2023

White Ballroom PJ terletak berhampiran dengan Lebuhraya Persekutuan, menjadikannya mudah dihubungkan dari banyak bahagian di PJ, KL, Subang. Selain itu, dewan ini menyediakan ruang keluasan cukup selesa yang boleh menempat kan 100 – 1000 orang untuk Majlis Keramaian, Majlis Perkahwinan, Majlis Koperat dan lain-lain.

Konsep Alam Semula Jadi dan dewan Jenis Glasshouse yang dikelilingi dengan pokok-pokok palma menampakan Gaya Eksklusif dewan itu sendiri.

Kepada bakal-bakal mempelai yang masih mencari dewan untuk majlis bersejarah anda, kami disini menawarkan pakej All In One (pakej lengkap perkahwinan) untuk majlis anda dari penyediaan Katering, pelamin,Sajian Mempelai, Kek Kahwin, Busana Pengantin lelaki dan perempuan,MakeUp Artist, Photographer, DJ & PA Sistem, Meja Beradap & Deco.

Kami bukan sahaja pakar dalam mengedalikan majlis anda, malah juga mempunyai vendor yang berpengalaman luas dalam bidang mereka sendiri. Jadi anda tidak perlu risau majlis anda pastinya akan sempurna dan meriah.?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top